Witamy !!! ; ), Jeśli chodzi o przerzutki to...
Podstawowe warunki pracy :
1- Linki, końcówki linek i pancerze muszą być w świetnej kondycji
2- Sprawne manetki zmiany biegu
3- Prosty hak montażowy (Tyczy się też przerzutki przedniej na tzw. hak ).
Ważne Pytania:
Naciąg pantografu przerzutki lewy czy prawy ?
Jaki producent ? (Czasami śruby regulacyjne są na opak względem rozwiązań „ SHIMANO „ ).
Ryzyko:
1- Zerwanie łańcucha, który nie sprawnie porusza się po kołach zębatych
2- Szybsza utrata precyzji pracy kół zębatych
3- Urwanie i „wessanie” przerzutki w szprychy (Źle wyregulowane kąty wychylenia przerzutki) = NOWY HAK + NOWA PRZERZUTKA + NOWE
SZPRYCHY + CENTROWANIE + LINKA PRZERZUTKI + NOWE PANCERZE + NOWE KOŃCÓWKI PANCERZY
4- Wizyta u ORNITOLOGA (Dotyczy Panów ).
5- Nerwica
Umiejętność przewidywania pracy mechanizmu oraz regulacja wymaga wielu godzin ćwiczeń i błędów. Ciężko wytłumaczyć coś bez roweru.
Pozdrawiamy Xtreme Sport Ostrołęka
Profesjonalny Serwis Narciarsko Rowerowy
Wesoła 18
Tel: 798160365
Mateusz Woźniak.