Pijący_mleko napisał(a):Jak to ruszy na poważnie, to widzę to tak:
- gmina A zrobi na twoim terenie rowerostradę, parkingi, miejsca biwakowe, knajpki ... myśli przyszłościowo
- gmina B ciąg rowerowo-pieszy z kostki
- gmina C uzna ze to dobry pomysł, ale nie przyłoży do tego ręki
- gmina D wyznaczy trasę przez piaszczyste drogi leśne, malując na drzewach oznaczenia z rowerkiem
- gmina E pokaże tylko na mapie najkrótszą trasę biegnąca drogami, która to trasa połączy szlaki z sąsiednich gmin
- gmina F powie ze rowery są dla "biedaków", żadnego zysku z tego nie ma
- gmina G pobuduje jednostronne pobocza jak powiat Ostrołęcki i oznaczy je znakiem C13/16
- gmina H będzie torpedować projekt, ponieważ radni "jedynej i słusznej" opcji politycznej ... (autocenzura)
i wracamy do gminy A, która wyłożyła wielką kasę i traci na tym bo inne gminy ...
Miło nam poinformować, iż w dniu 26.01.2015r. podpisano umowę na budowę kolejnych odcinków trasy rowerowej, tym razem w Gminie Milejewo i Płoskinia. Jest to zatem pierwszy odcinek budowanej trasy w powiecie elbląskim. Na terenie gmin przeprowadzone będą kompleksowe działania związane z oznakowaniem trasy oraz budową kompletnego miejsca obsługi rowerzystów.
Kiedy całość trasy będzie oddana i ile kilometrów jest w tej chwili już gotowych?
Zgodnie z umową, którą PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) koordynująca wydawanie większości pieniędzy w Polsce na projekty unijne, budowa całości trasy powinna być skończona do końca tego roku. Po cichu liczyliśmy, że ta trasa będzie już gotowa wcześniej, ale niestety nie wszystkie odcinki są w tej chwili oddane, bo około 700 km. Październik jednak będzie miesiącem, w którym równolegle, w różnych województwach będą oddawane kolejne odcinki, więc stan faktyczny gotowego szlaku będzie dynamicznie się zmieniał.
...
Zapytam inaczej. Czy będzie możliwe wybranie sobie 100-kilometrowego odcinka asfaltowego z poziomu strony internetowej Green Velo, idealnego do jazdy dla szosowca?
Nie, raczej nie. Odcinki takie mogą się zdarzyć, mogą być takie dwa, trzy, ale rower szosowy to nie jest najlepszy sprzęt na ten szlak, za to przełajowy już jak najbardziej. Powinniśmy wybrać się na zwiedzanie szlaku Green Velo rowerem, który ma jakąkolwiek sprawność terenową.
mac ap napisał(a):Pierwszy, półtorakilometrowy kawałek łomżyńskiej odnogi greenvelo, jest już gotowy, jeśli pominąć oznakowanie. Miło się po nim jeździ
Obrazek
A co do skarp, sporo widziałem takich co miały zarosnąć i być stabilne
ale bardzo często wychodzi inaczej.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości