Strona 2 z 2

PostNapisane: 26 lis 2016, o 14:10
przez piotr18888
nie którzy maja lewe lecie i ja mam takie.

Jak jeść przerzutkę

PostNapisane: 23 gru 2016, o 18:42
przez XtremeSport
Witamy !!! ; ), Jeśli chodzi o przerzutki to...

Podstawowe warunki pracy :

1- Linki, końcówki linek i pancerze muszą być w świetnej kondycji
2- Sprawne manetki zmiany biegu
3- Prosty hak montażowy (Tyczy się też przerzutki przedniej na tzw. hak ).

Ważne Pytania:
Naciąg pantografu przerzutki lewy czy prawy ?
Jaki producent ? (Czasami śruby regulacyjne są na opak względem rozwiązań „ SHIMANO „ ).

Ryzyko:

1- Zerwanie łańcucha, który nie sprawnie porusza się po kołach zębatych
2- Szybsza utrata precyzji pracy kół zębatych
3- Urwanie i „wessanie” przerzutki w szprychy (Źle wyregulowane kąty wychylenia przerzutki) = NOWY HAK + NOWA PRZERZUTKA + NOWE
SZPRYCHY + CENTROWANIE + LINKA PRZERZUTKI + NOWE PANCERZE + NOWE KOŃCÓWKI PANCERZY
4- Wizyta u ORNITOLOGA (Dotyczy Panów ).
5- Nerwica

Umiejętność przewidywania pracy mechanizmu oraz regulacja wymaga wielu godzin ćwiczeń i błędów. Ciężko wytłumaczyć coś bez roweru.

Pozdrawiamy Xtreme Sport Ostrołęka
Profesjonalny Serwis Narciarsko Rowerowy
Wesoła 18
Tel: 798160365





Mateusz Woźniak.

Re: Jak jeść przerzutkę

PostNapisane: 26 gru 2016, o 19:24
przez karolbiegacz
XtremeSport napisał(a):Pozdrawiamy Xtreme Sport Ostrołęka
Profesjonalny Serwis Narciarsko Rowerowy
Wesoła 18
Tel: 798160365
Mateusz Woźniak.


Ja bym napisał: Serwis ROWEROWO-narciarski :)
no ale może to i racja, że zimą musi być narciarsko-rowerowy a latem odwrotnie?
Polecam :)