Zależy jakie masz stery. Wpuszczane czy te drugie. Moim zdaniem to przeszkadza brak pieniędzy na mechanika lub brak narzędzi fachowych. Ja w starego typu fajce odkręcam śrubę i sama fajka spada a stery jakimś dużym kluczem odkręcałam. w tym nowszym typie to bez młotka i wybijania się nie obeszło.
Na ten moment mam bardzo duże zaległości za które przepraszam ale jak tylko wrócę to nadgonię.
Na problemy szlifierka kątowa A tak na poważnie to jeżeli z tym masz problemy to poproś kogoś z doświadczeniem o pomoc bo już widziałem odwrotnie wkręcone suporty z gwintem BSA. Niewiarygodne lecz prawdziwe . Po drugie musisz posiadać kilka specjalistycznych narzędzi. Klucz do suportu, ściągacze do pedałów, imbusy. rozkuwacz łańcucha itd
abel napisał(a):Zmieniam ramę w rowerze i blokuje mnie oddzielenie kiery od widelca,chcę to zrobić jak najszybciej i nie mogę.
Jeśli posiadasz (jak pisze blondi) "fajkę" to odkręcaj górną śrubę imbusem 6 i jak śruba wylezie do góry stuknij lekko młotkiem.
Zaciśnięta blokada/stożek "puści" widelec.
Jeśli jest to mostek to z góry odkręć zupełnie tym imbusem (6mm) śrubę i zdejmij zaślepkę metalową lub plastikową.
z boku mostka masz dwie śruby na 6-kę imbus to je lekko poluzuj (one ściskają widelec) - w tym momencie puści kierownica widelec